جستجو در پندار پارس go
header
شنبه ١ ارديبهشت ١٤٠٣ ٠٦:٠١:٠١
book code
دوره های آموزشی
فیلمهای آموزشی
همکاری
پيشنهاد موضوع
جدیدترين کتاب ها
١.
الگوهاي DAX
الگوهاي DAX
٢.
WordPress براي كودكان
WordPress براي كودكان
٣.
21 نكته كليدي در زمانبندي پروژه ها
21 نكته كليدي در زمانبندي پروژه ها
٤.
آموزش پيشرفته Primavera P6 v21
آموزش پيشرفته Primavera P6 v21
٥.
راهنماي گستره دانش مديريت پروژه، ويرايش هفتم
راهنماي گستره دانش مديريت پروژه، ويرايش هفتم
٦.
خوردگي و انتخاب مواد (در صنايع نفت و گاز)
خوردگي و انتخاب مواد (در صنايع نفت و گاز)
٧.
پايتون براي كودكان (ويرايش دوم)، مقدمه اي سرگرم كننده براي برنامه نويسي
پايتون براي كودكان (ويرايش دوم)، مقدمه اي سرگرم كننده براي برنامه نويسي
٨.
آموزش شماتيك برنامه ريزي و كنتر پروژه با Primavera P6 V21
آموزش شماتيك برنامه ريزي و كنتر پروژه با Primavera P6 V21
بازگشت

چگونه هکر شویم؟نقشه راه برای هکرهای مبتدی

like
3
توسط: علي اصغر جعفري لاري - سه شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٣ ساعت ١٥:١٨
دفعات مشاهده: ٨٤٨١
برچسب ها:
هك نقشه راه هكر شويم چگونه هكر شويم هكر مبتدي كتاب هك كتاب هك مبتدي

به همراه افزایش روزافزون فناوری های نوین، آسیب پذیری ها و رخنه های امنیتی نیز به مرور زمان پدیدار می شوند. این آسیب پذیری ها که درب ورود را برای نفوذگران باز می کنند، می توانند موجب نقض پارامترهای امنیتی، به سرقت رفتن اطلاعات کاربران و ایجاد اختلال در اهداف خود شوند. از آنجا که بیشتر اوقات ما با اینترنت سپری می شود، نیاز داریم که به حداقل آگاهی ها و دانش مورد نیاز در حوزه سایبری مطلع باشیم تا در مقابل تهدیدات این محیط مجازی، قابلیت دفاع و مقابله را داشته باشیم.

آگاهی و دانش نسبت به اینکه چگونه دشمنانتان (نفوذگران، نه هکرها) در این حوزه عمل می کنند، به شما برای دفاع در مقابل آنان کمک قابل توجهی می کند. ما باید با فراگیری تکنیک ها و روش های نفوذگران، به عنوان یک هکر یا متخصص امنیت اطلاعات به مقابله با تهدیدات و حملات آنان بپردازیم و حصول این امر مهم با تجربه، پشتکار و استعداد به سرانجام خواهد رسید.

 

پس از تالیف کتاب "هک برای مبتدی ها"، به دنبال تالیف کتابی بودم که در آن، هکرهای مبتدی را با آن مسیری که اکثر هکرهای حرفه ای آن را می پیمایند، آشنا نمایم. در کتاب "هک برای مبتدی ها"، علاقه مندان این حوزه را با علم هک و امنیت تا حدودی آشنا نمودم و در کتاب جدیدم با عنوان "چگونه هکر شویم؟نقشه راه برای هکرهای مبتدی"، مخاطبان کتاب قبل را که تبدیل به یک هکر مبتدی شده اند، تنها نگذاشته ام و آنان را با مسیری که اکثر هکرهای حرفه ای دنبال می کنند، آشنا کرده ام. این بدان معنا نیست که اگر مخاطب، کتاب "هک برای مبتدی ها" را نخوانده باشد، مباحث کتاب جدید را متوجه نمی شود چراکه این کتاب، به اندازه کافی ساده و روان نوشته شده است و اصول و مبانی هک در ابتدای کتاب در نظر گرفته شده است.

 

عنوان هر بخش کتاب "چگونه هکر شویم؟نقشه راه برای هکرهای مبتدی" به ترتیب قرار داده شده است و به عنوان مسیری برای کسب علم هک و امنیت لحاظ شده است. پس از مطالعه هر بخش، تمارین مفید و سودمندی در انتهای بخش ها در نظر گرفته ام که می تواند دانش شما را نسبت به آنچه که مطالعه کرده اید، محک بزند. همچنین در صورتی که در حل تمرینی با مشکل رو به رو شدید، در ابتدای کتاب به شما آدرس وبسایتی (پایگاه تخصصی پرسش و پاسخ) برای ارتباط بسیار نزدیک شما با اینجانب، معرفی شده است و در این پایگاه می توانید پرسش های خود را مطرح نمایید.

 

فراموش نکنید که علم هک همچون علوم دیگر، بی نهایت است و مطالعه این کتاب، نباید تنها منبع شما در این حوزه باشد. توکل به خدا، پشتکار، کوشش، استعداد و بروزرسانی منظم دانش و علمتان در حوزه سایبری به هر طریقی می تواند شما را به دستیابی نسبی این علم کمک قابل توجهی کند.

 

امنیت مطلق نیست و ما همواره در خطر از دست دادن اطلاعاتمان هستیم. پس چه بهتر، پیش از اینکه قربانی این نفوذگری ها شویم، با ارتقاء دانشمان، در مقابله هر گونه تهدید سایبری ایستادگی کنیم و این کتاب یعنی کتاب "چگونه هکر شویم؟نقشه راه برای هکرهای مبتدی"، نقشه راه را برای شما هکرهای مبتدی و علاقه مندان به فراگیری این علم، نشان می دهد.


آخرین ویرایش: دوشنبه ١٨ اسفند ١٣٩٣ ساعت ٠١:٠٨
نظرها
ثبت نظر جدید
 
ثبت
علي اصغر جعفري لاري
تاریخ عضویت
٣٠/٠١/١٣٩٣

نوع حساب کاربری کاربر عادی

وضعیت: فعال
نام کاربري
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رمز عبورم را فراموش کرده ام

ثبت نام عضو جديد
هنوز کالايي در سبد خريد شما موجود نيست
logo-samandehi
کلیه حقوق این وبسایت برای انتشارات پندارپارس محفوظ می باشد. © 2015
developed by: