نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(4 امتیاز)
مرجع آموزشی ASP.Net 4 (جلد1)
محمد اسماعیلی هدی

اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي براي همه علاقمندان به طراحي حرفه‌اي صفحات وب تدوين گرديده است. مباحث طرح شده، شامل ساخت ديناميك صفحات وب و كار با بانك اطلاعاتي به شكل كاربردي است. براي استفاده از كتاب، بايد با HTML و زبان #C آشنايي داشته باشيد. جلد دوم كتاب، حاوي مباحث پيشرفته كار با بانك اطلاعاتي، ساخت سايت‌هاي وب ASP.NET، امنيت و ساخت واسط كاربري حرفه‌اي است.

23,000 تومان
(3 امتیاز)
برنامه‌نویسی Android از مبتدی تا پیشرفته
سید علیرضا قمصری جوینانی

در این کتاب به‌صورت گام به گام با نکات مربوط به برنامه‌نویسی برای سیستم‌عامل آندروید آشنا شده و در نهایت قادر خواهید شد برنامه خود را به‌صورت تجاری ارائه دهید. تولید واسط کاربر، کار با پایگاه داده، تعامل با برنامه‌های موجود در ابزار و همچنین ارتباط با دنیای خارج، از طریق ارسال و دریافت پيامك، ايميل، وب‌سرویس و همچنین اینترنت، همگی به‌صورت عملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. نکته‌ای که می‌توان به‌عنوان امتیاز این کتاب به آن اشاره نمود عدم نیاز به دانش بالا در مورد زبان برنامه‌نویسی جاوا است. توضیحات گویا به همراه تصاویر فراوان، راهنمای شما در طول مثال‌های این کتاب خواهد بود.

24,300 تومان 27,000 تومان
(6 امتیاز)
مرجع آموزشی PHP & MySQL (از مقدماتی تا پیشرفته)
مسلم افراشته مهر

این کتاب که سال‌ها به‌عنوان جزوه‌ی درسی برای درس‌های طراحی صفحات وب و برنامه‌نویسی مبتنی بر وب توسط مؤلف در دانشگاه‌های گوناگون تدریس شده است، می‌تواند به‌عنوان کتاب اصلی برای این درس‌ها استفاده گردد. چراکه با نگاهی کاربردی، مفاهیم زبان PHP را به‌صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته معرفی می‌کند. آموزه‌های این کتاب، برای کاربرانی که کوچک‌ترین دانشی در طراحی وب ندارند مفید است و نیز کاربران حرفه‌ای می‌توانند از آن به‌عنوان مرجع اصلی استفاده نمایند. پروژه‌های ارائه شده، همچون پایگاه‌داده‌ی فروشگاه اسباب‌بازی، سیستم ثبت‌نام، تجارت الکترونیکی و ایجاد شمارنده، ویژگی کاربردی بودن کتاب را در کنار مرجع بودن آن، آشکار می‌سازد.

26,100 تومان 29,000 تومان
(18 امتیاز)
مرجع کامل ASP.Net MVC 4
بهروز راد

مایکروسافت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌ها در تولید و ایجاد بسترهای مورد نیاز برای توسعه‌گران با توجه مطلوب به نقش پُر رنگ وب شرکتي پيشتاز در ارائه‌ي ابزارها و بسترهاي لازم براي توليد برنامه‌هاي مبتني بر وب است. ASP.NET MVC جديدترين فريم‌ورکي است که با توجه کامل به امکان استفاده از جديدترين استانداردهاي وب قابليت سفارشي‌سازي و مفاهيم واقعي پروتکل HTTP توسط مايکروسافت عرضه شده است و هر روز بيش از پيش مورد توجه قرار مي‌گيرد. در اين کتاب سعي شده است تا خواننده با همه‌ي ابعاد اين فريم‌ورک آشنا شده و در پايان بتواند به‌عنوان يک متخصص ASP.NET MVC شناخته شود.

28,800 تومان 32,000 تومان
(3 امتیاز)
آموزش کاربردی Pro ASP.NET Core MVC (جلد 2)
نادر نبوی

- پیکربندی پروژه‌های MVC Core - استفاده از فیلترها - تشریح کنترلرهای API - مقیدسازی مدل (Model Binding) - استفاده از تگ‌های کمکی Tag Helpers در پروژه‌های MVC Core - پوشش کامل مباحث نما، کنترلرها و متدهای اکشن - همراه با اجرای یک پروژه نمونه در هر فصل

28,800 تومان 32,000 تومان
(3 امتیاز)
برنامه نویسی به زبان ماشین و اسمبلی
آزاد نوری

برنامه نویسی سیستمی کامپیوترهای شخصی(8086) (ویژه دانشجویان دوره کاردانی کامپیوتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای) اين کتاب، با توجه به نیاز دانشجویان رشته کامپیوتر به آشنایی با زبان برنامه‌نویسی اسمبلی و لزوم دسترسی به منابع تازه این درس، تهیه و تدوین شده است. در این کتاب تلاش شده است تا مفاهیم با زبانی ساده و قابل فهم بیان شود، بگونه‌ای که دانشجویان پس از مطالعه بخش‌های مختلف و مثال های متنوع آن، قواعد اساسی و مهم برنامه‌نویسی به زبان اسمبلی را فرا گیرند. تلاش شده است تا ضمن بیان تمامی سرفصل‌های مصوب وزارت علوم در این درس، از حجیم شدن کتاب و بیان مباحث قدیمی و غیر ضروری پرهيز شود. این کتاب ویژه دانشجویان دوره کاردانی کامپیوتر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای تدوین شده است اما بدون شک مطالعه آن برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ديگر دانشگاه‌ها نیز مفید خواهد بود.

31,500 تومان 35,000 تومان
(5 امتیاز)
مرجع آموزشی ASP.Net 4 (جلد2)
محمد اسماعیلی هدی

اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي براي همه علاقمندان به طراحي حرفه‌اي صفحات وب تدوين گرديده است. مباحث طرح شده، شامل ساخت ديناميك صفحات وب و كار با بانك اطلاعاتي به شكل كاربردي است. براي استفاده از كتاب، بايد با HTML و زبان #C آشنايي داشته باشيد. اين جلد از كتاب، حاوي مباحث پيشرفته كار با بانك اطلاعاتي، ساخت سايت‌هاي وب ASP.NET، امنيت و ساخت واسط كاربري حرفه‌اي است.

30,000 تومان 35,000 تومان
(2 امتیاز)
راه‌اندازی تجارت الکترونیکی با ASP.Net با کدهای #C (دوره‌ی دو جلدی)
مسلم افراشته مهر

اين کتاب تلاش دارد تا به ساده‌ترين و کامل‌ترين صورت، شما را براي طراحي و راه‌اندازي وب‌سايت فروشگاه الکترونيکي خود ياري دهد. مشخصاً سعي نموده تا از آخرين دستاوردهاي اين عرصه در زمينه‌ي طراحي و تأثيرات رواني آن براي جلب مشتري به طور عام و نيز تکنيک‌هاي برنامه‌نويسي نوين به طور خاص، با زباني ساده بهره برد و پاي شما را به يکي از داغ‌ترين رقابت‌هاي اقتصادي دنياي امروز باز كند.

38,700 تومان 43,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع کامل Regular Expression (عبارات با قاعده)
بهروز راد

كلمه‌ي Regular Expressions يا همان عبارات با قاعده، نمادهايي هستند كه باكنار هم قرار دادن آنها مي‌توان الگوهايي را براي جستجو و جايگزاري‌هاي بسيار پيچيده‌ي عبارات استفاده نمود. عبارات با قاعده در اكثر زبان‌هاي برنامه‌نويسي پشتيباني و به‌عنوان يكي از نيازهاي اساسي هر برنامه‌نويس محسوب مي‌شوند.

49,000 تومان 54,000 تومان
افزایش سرعت و بازدهی در برنامه‌های PHP
محمد رضا کرامتی‌فر

مطالب این کتاب به برنامه‌نویسان کمک می‌کند که کدهای PHP نرم‌افزارهای تحت وب، سایت‌ها و پرتال‌های خود را از نظر سرعت و بازدهی آنالیز کرده و مشکلات آنها را در جهت بهبود و سرعت عملکرد بر طرف کنند. همچنین با استفاده از ترفندها و تکنیک‌های مطرح شده در این کتاب، برنامه‌نویسان می‌توانند کدهای PHP پيشين خود را بهینه‌تر، خلاصه‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر بازنویسی کنند.

49,500 تومان 55,000 تومان
(6 امتیاز)
مرجع کامل Entity Framework 4.1
بهروز راد

با افزايش روز افزون نيازهاي نرم‌افزاري شركت‌ها، نياز به ابزارهايي كه توليد كد در لايه‌ي دسترسي به داده‌ها را تسهيل بخشد به شدت احساس مي‌گردد. Entity Framework به‌عنوان راه‌حل استراتژيك مايكروسافت، بدين منظور معرفي و مورد توجه بسياري از توسعه‌گران قرار گرفته است. در اين كتاب با جنبه‌هاي مختلف Entity Fremework و قابليت‌هاي فراوان آن آشنا خواهيد شد

50,000 تومان 55,000 تومان
(17 امتیاز)
آموزش کاربردی برنامه نویسی به زبان Python
علیرضا عظیم زاده

پایتون یکی از معدود زبان‌های برنامه‌نویسی است که به دليل داشتن ساختاري ساده و قدرتمند، یادگیری آن همواره به افراد مبتدی که شاید هیچ تجربه‌ای در برنامه‌نویسی نداشته باشند توصیه می‌شود. از سوي دیگر، استفاده از این زبان برای حل مسائل گوناگون و پیچیده، انتخاب نخست بسیاری از برنامه‌نویسان حرفه‌ای بوده است. بر اساس رتبه‌بندی سایت Tiobe، زبان برنامه نویسی Python در سپتامبر سال 2015 با سـه پله صعود نسبت به زمان مشابه در سال پيش، در جایگاه پنجم قرار گرفته است که نشان دهنده‌ی رشد محبوبیت این زبان در میان برنامه‌نویسان سراسر دنیا است.

49,500 تومان 55,000 تومان
صفحه: 1 - 6 از 6 (68 کتاب)