نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(2 امتیاز)
راهنمای جامع MCSE 70-742، مدیریت هویت در ویندوز سرور 2016
مهران تاجبخش

- نصب و پیکربندی Active Directory Domain Services (AD DS) - استفاده از فناوری AD DS در پیکربندی و مدیریت ساختار‌های شبکه گسترده و پیچیده سازمانی - ایجاد، پیکربندی و مدیریت Group Policies (GPOs) - نصب و پیکربندی Active Directory Certificate Services (AD CS) - نصب و پیکربندی Active Directory Federation Services (AD FS) - استفاده از فناوری‌های AD CS و AD FS برای ایجاد راه‌حل‌های دسترسی مورد نیاز سازمان‌ها - پیاده‌سازی فناوری های Web Application Proxy - نصب و پیکربندی Active Directory Rights Management Services (AD RMS)

243,000 تومان 270,000 تومان
(2 امتیاز)
سوئیچینگ LAN گام اول
علی مختارپور

اين كتاب به زباني ساده اصول سوئيچينگ شبكه محلي (LAN) را توضيح داده است تا براي همه ما قابل يادگيري باشد. اين كتاب شما را در تور سوئيچينگ راهنمايي مي‌كند، تا شما اصول كاركرد سوئيچ‌ها و پل‌ها را فرا بگيريد. اگر در جستجوي راهي براي برداشتن اولين گام در شبكه‌سازي هستيد و يا تنها علاقمند به دانستن در مورد اين تكنولوژي هستيد، پس اين كتاب شماست!

243,000 تومان 270,000 تومان
راهنمای جامع MCSE 70-741، فنآوری شبکه با استفاده از ویندوز سرور 2016
مهران تاجبخش

- نصب و پیکربندی سرویس دهنده‌های DNS، DHCP و IPAM. - آشنایی با پروتکل‌ها و راه حل‌های ارتباطی راه دور امن در ویندوز سرور 2016، نظیر VPNs و DirectAccess - آشنایی با فناوری‌های مورد استفاده برای ارتقای کارآیی و امنیت در شبکه‌های توزیع شده، نظیر BranchCache و DFS - آشنایی با فناوری‌ها و راه‌حل‌های ارائه شده در حوزه شبکه‌های نرم‌افزاری تعریف شده، نظیر Hyper-V Network Virtualization (HNV) و Network Controller. - آشنایی با قابلیت‌های ویندوز سرور 2016 در ایجاد مراکز داده و فضای ابری خصوصی. - آشنایی با فناوری Azure Stack و استفاده از آن برای پیاده‌سازی و پیکربندی سرویس‌های آژور در شبکه داخلی سازمان.

261,000 تومان 290,000 تومان
راهنمای کاربردی Kali Linux (ساختاری برای نفوذ)
محمدعلی الیاسی

• بررسی اصول هک قانونمند با تمرکز بر نحوه انجام ارزیابی آسیب‌پذیری • نصب و پیکربندی کالی لینوکس • پیاده‌سازی تکنیک‌های کاوش وب و شبکه • انجام اکسپلویت پیشرفته با تکنیک‌های C2 • آشنایی با اکسپلویت وب‌اپلیکیشن‌های آسیب‌پذیر • انواع حملات بی‌سیم و بلوتوث و روش دفاع • دور زدن کنترل‌های امنیتی در آزمایشگاه Red Team • کار با ابزارهای Wireshark، Metasploit، Nessus و ...

315,000 تومان 350,000 تومان
راهنمای جامع MCSE 70-740، نصب، ذخیره سازیو پردازش با استفاده از ویندوز سرور 2016
مهران تاجبخش

- Nano Server (نسخه کم حجم و بهینه‌سازی شده برای ارائه سرویسهای سرور در فضای ابری و ماشینهای مجازی Hyper-V) - ماشینهای مجازی رمزنگاری شده - فناوری Microsoft Deployment Toolkit (MDT) برای ایجاد، پیکربندی و مدیریت images - Containers (فضای مجازیسازی شده سیستم عامل) در دو نوع Windows Server و Hyper-V و مدیریت آنها با Docker - فناوری‌های PowerShell Direct و Storage Space Direct برای مدیریت و راهبری از راه دور - سرور مدیریت هویت Microsoft Identity Management (MIM) - فناوری استفاده از فایروال‌های گسترده و فضاهای ذخیره‌سازی مبتنی بر شبکه‌های نرم‌افزاری تعریف شده(SDN)

333,000 تومان 370,000 تومان
(5 امتیاز)
امنیت در سیستم‌عامل‌های یونیکس و لینوکس
مجید داوری دولت آبادی

اين كتاب، به‌عنوان يك مرجع در زمينه امن‌سازي يونيکس و توزيع‌هاي لينوكس مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هدف از تأليف اين كتاب آشنايي بيشتر كارشناسان و مديران فناوري‌اطلاعات با آسيب‌پذيري‌هاي موجود در سيستم‌هاي‌عامل كدباز (يونيكس و لينوكس) است. همچنين راه‌كارهاي مقابله با اين نوع آسيب‌پذيري‌ها كه موجب بُروز حملات مختلف برعليه اين نوع سيستم‌هاي‌عامل مي‌شوند، در قالب فصل‌هاي اين كتاب بررسي و ارائه مي‌گردد. راهبر سيستم‌هاي يونيکسي و لينوکسي مي‌تواند با کمک اين کتاب، اقدام به امن‌سازي سرورها و سامانه‌هاي امنيتي مبتني بر اين نوع سيستم‌‌ها نمايد تا در مقابل انواع حملات متداول و غير متداول ايمن گردد. مباحث ارائه شده در اين کتاب، همسو با دوره‌هاي عمومي موجود در زمينه امن‌سازي سيستم‌هاي‌عامل يونيکس و لينوکس است و مطالب آنها را پوشش مي‌دهد.

333,000 تومان 370,000 تومان
(3 امتیاز)
مرجعی بر امنیت مبتنی بر + Security
مجید داوری دولت آبادی

اين كتاب تا حد امكان سعي كرده است تا پرسنل يك سازمان را هرچه بيشتر با اصول امنيتي و امن‌سازي سيستم‌ها و شبكه‌هاي كامپيوتري آشنا سازد و به آنها درخصوص جديدترين حملات و آسيب‌پذيري‌هاي موجود در سطح سيستم‌ها و شبكه‌ها آگاهي‌هاي لازم را ارائه نمايد. اين كتاب به‌عنوان يك مرجع براي دوره‌هاي پايه‌اي امنيت شبكه ارائه شده است. در واقع +Security، يكي از دوره‌هاي پايه‌اي و اساسي علم امنيت اطلاعات و شبكه‌هاي كامپيوتري مي‌باشد كه يك كارشناس شبكه بايستي به اصول و مفاهيم آن اشراف كامل داشته باشد. دانستن مفاهيم پايه‌اي علم امنيت براي يك كارشناس و مدير فناوري اطلاعات، مهم و ضروري مي‌باشد.

340,000 تومان 380,000 تومان
سی و یک روز تا آزمون CCNA
مهران تاجبخش

• منطبق بر آخرین تغییرات آزمون CCNA منتشر شده در ماه می سال 2016 • با پوشش همه سرفصلهای آزمون‌های ICDN1(100-105) و ICDN2(200-105) و CCNA(200-125) • ارائه همه مفاهیم و سرفصل‌های آزمون به صورت کاربردی به همراه سناریوهای عملی • راهنمایی مناسب در تنظیم و پیکربندی سوئیچ‌ها و روترهای سیسکو • ارائه سرفصل‌های آزمون CCNA در سی و یک فصل (روز)

342,000 تومان 380,000 تومان
(1 امتیاز)
راهنمای جامع آزمون CEH v10
مهران تاجبخش

 تشریح سرفصل‌های آزمون CEH v10  نمونه سوالات چند گزینه‌ای آزمون CEH v10  چگونگی استفاده از ابزارهای تست نفوذ به همراه سناریوهای کاربردی  به همراه توضیحات تشریحی و روند اجرای مرحله به مرحله

351,000 تومان 390,000 تومان
(1 امتیاز)
شبکه های کامپیوتری گام اول
علی مختارپور

اين كتاب اصول شبكه‌هاي كامپيوتري را به زباني ساده كه براي همه ما قابل يادگيري باشد، توضيح مي‌دهد. نام كتاب شما را در سفري كه در آن با تكنولوژي انتقال اطلاعات در شبكه‌ها و اينترنت آشنا مي‌شويد، راهنمايي مي‌كند. اگر به دنبال مقدمه‌اي بر اصول شبكه و آشنايي با قوانين و تكنولوژي آن هستيد، و مي‌خواهيد اولين گام را براي ورود به دنياي وسيع شبكه‌هاي كامپيوتري برداريد، اين كتاب براي شماست!

350,000 تومان 390,000 تومان
(7 امتیاز)
مرجع کامل حملات هکری و طریقه مقابله
مجید داوری دولت آبادی

اين كتاب به‌منظور افزايش سطح علمي كارشناسان، دانشجويان و متخصصان شبكه‌هاي كامپيوتري نوشته شده است تا هر چند ناچيز، بر سطح دانش فني و امنيتي آنها بيافزايد. لازم به ذكر است كه سطوح ديگر شاخه كامپيوتر نيز به‌راحتي مي‌توانند از اين كتاب به‌عنوان يك مرجع جهت ورود به دنياي بي‌پايان امنيت اطلاعات و نفوذگري استفاده كنند. بنابراين با توجه به سادگي و رواني مطالب كتاب، براي هر سطحي، مناسب و قابل فراگيري بوده و به گروه خاصي محدود نمي‌باشد و با كمترين دانش شبكه‌اي مي‌توان از آن بهره برد. از جمله حملات مهمي كه در اين كتاب به آن پرداخته شده، حملات مبتني‌بر شبكه‌هاي بي سيم، تلفن همراه و سرويس‌هاي مبتني‌بر وب و نامه‌هاي الكترونيكي است. حملات مهندسي اجتماعي نيز از جمله حملات مهم و خطرناكي است كه هر متخصص امنيتي بايد به آن واقف باشد.

405,000 تومان 450,000 تومان
(5 امتیاز)
مرجع آموزش Windows Server 2016، با پوشش سرفصلهای دوره MCSA WinServer 2016
اسماعیل یزدانی

• ویژگیهای جدید، نصب، و ارتقاء به ویندوز سرور 2016 • پیکربندی آدرسهای IPv4، IPv6، و IPAM Server • پیکربندی ذخیره سازها، File Server، Print Server • مجازیسازی در Hyper-V • پیکربندی Active Directory، Group Policy، DNS، DHCP • پیکربندی WDS، MDT، WSUS • پیکربندی Certificate Services، Remote Access، Remote Desktop • Backup و Restore کردن ویندوز سرور • پیکربندی Server Core، Nano Server

495,000 تومان 550,000 تومان
صفحه: 1 - 3 از 3 (36 کتاب)