نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(1 امتیاز)
راهنمای جامع MCSE 70-744، امنیت در ویندوز سرور 2016
مهران تاجبخش

- نصب و پیکربندی و مدیریت سرویس‌های BDE و WSUS - آشنایی با سرویس‌ها و فناوری‌های ایمن‌سازی نرم‌افزارها و سیستم‌عامل از جمله Defender، AppLocker، Credential Guard، Device Guard - ایمن‌سازی فضای‌های مجازی و فضای ابری با استفاده از Shielded VMs، Host Guardian، Guarded Fabric - قابلیت افزوده شده در فناوری فایروال ویندوز از جمله SDN Firewall - آشنایی با قابلیت‌های جدید در سرویس‌های SMB 3.1.1، DNSSEC، MMA - سرور MIM برای مدیریت هویت و دامنه‌های ESAE - پیکربندی حساب کاری راهبر با استفاده از فناوری‌های JIT (Just-In-Time) و JEA (Just Enough Administration) - پیاده‌سازی و مدیریت فناوری Microsoft Advanced Threat Analytic (ATA)

234,000 تومان 260,000 تومان
(2 امتیاز)
مافیابوی
محسن مصطفی جوکار

مایکل کالچی معروف به Mafiaboy نوجوانی 16 ساله، خوش سیما و اهل کبک کانادا است که به‌خاطر حملات سال ۲۰۰۰ و به زانو درآوردن غول‌های تجارت الکترونیک، به تیتر نخست خبرگزاری‌های جهان تبدیل شد. مایکل در این کتاب داستان زندگی‌اش را برای خواننده بازگو می‌کند.

200,000 تومان 230,000 تومان
(1 امتیاز)
مسیریابی، گام اول
علی مختارپور

اين كتاب مباني مسيريابي اينترنت را در زباني كه براي همه ما قابل درك باشد توضيح مي‌دهد. اين كتاب شما را در تور مسيريابي راهنمايي مي‌كند و با سيستم‌هايي آشنا براي شما نظير: سيستم پستي، سيستم تلفن، و سيستم بزرگراه بين شهري مسيريابي را براي شما توضيح مي‌دهد. اگر شما در جستجوي راهي براي برداشتن اولين گام در شبكه‌سازي هستيد و يا تنها علاقمند به دانستن اين تكنولوژي هستيد، پس حتماً اين كتاب را بخوانيد!

198,000 تومان 220,000 تومان
(1 امتیاز)
امنیت شبکه گام اول
علی مختارپور

اين كتاب اصول اوليه امنيت شبكه را با زبان ساده توضيح داده، كه براي همه قابل فهم است. اين كتاب شما را به گردش هدايت مي‌كند كه تكنولوژي‌هاي اصلي كنترل امنيت شبكه را به شما آموزش مي‌دهد. اگر به دنبال راهي براي برداشتن اولين قدم به دنياي امنيت شبكه يا علاقمند به دانستن اين هستيد كه تكنولوژي‌هاي امنيتي شبكه چطور كار مي‌كنند، اين كتاب براي شماست!

198,000 تومان 220,000 تومان
سوئیچ و شبکه‌های LAN
مجید اسدپور

اين کتاب به مفاهيم و پياده‏سازي سوئيچ و ويژگيهاي آن در شبکه‏هاي LAN ميپردازد. پياده‏سازي، روي سوئيچ‏هاي مبتني بر CISCO انجام شده است. مطالب اين کتاب سرفصل‌هاي CCNA Switch و تا حدودي CCNP Switch را پوشش ميدهد. در پايان کتاب، پروسه کامل پياده‌سازي شبکه‌هاي LAN در مقياس Campus مرور ميگردد. مالتيمدياي همراه كتاب، شامل پياده‌سازي سناريوهاي مشابه، از جمله مباحث CCNA ،CCNP Switch و CCNP Route است كه مکمل بسيار مناسبي براع علاقمندان به يادگيري شبکه‌هاي کامپيوتري است. مخاطبين اصلي کتاب، كارشناسان و مديران شبكه و همچنين دانشجويان كامپيوتر مي‌باشند.

162,000 تومان 180,000 تومان
(3 امتیاز)
نگاه عمیق به بسته های شبکه با استفاده از Wireshark
محسن مصطفی جوکار

- تجزیه و تحلیل بسته‌ها و مبانی شبکه - مقدمه ای بر Wireshark - کار با بسته‌های گرفته شده و پروتکل‌های رایج - ویژگیهای پیشرفته Wireshark - سناریوهای مربوط به عیب‌یابی شبکه - Tshark

160,000 تومان 180,000 تومان
(1 امتیاز)
Packet Tracer، شبیه ساز شبکه
سمیه رحیمیار

این کتاب به معرفی نرم‌افزار Packet Tracer پرداخته، نحوه شبیه‌سازی انواع پروتکل‌های شبکه را به صورت گام به گام بیان می‌دارد. این نرم‌افزار بستر مناسبی برای داشتن یک آزمایشگاه شبکه‌ی خانگی است. انواع تجهیزات شبکه به همراه جزئیات آنها در این نرم‌افزار شبیه‌سازی شده است به طوری‌که دانشجویان رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و افرادی که خود را برای گرفتن مدارک شبکه آماده می‌کنند، با استفاده از آن می‌توانند با حداقل هزینه، دانش خود را در زمینه شبکه‌بندی بیازمایند و تجربه کنند.

157,500 تومان 175,000 تومان
(1 امتیاز)
اصول شبکه‌بندی
حمیدرضا ایمانی کیا

• شبکه‌بندی محلی (انواع LANها، VLAN، DMZ، توپولوژی‌های LAN، اترنت، مدل‌های مشتری/سرویس‌دهنده و همتا به همتا) • تعریف شبکه‌ها با استفاده از مدل OSI (مدل 7 لایه، زیرشبکه ارتباطی، سوئیچ‌های لایه 2 و 3، پورت‌ها، TCP/IP) • شبکه‌های سیمی و بی‌سیم (زوج‌سیم‌ها، تداخل‌های الکترومغناطیس، فیبر نوری، استانداردهای 802.11 a/b/g/n، رمزنگاری‌های بی‌سیم) • پروتکل اینترنت (کلاس‌های آدرس، دروازه‌های پیش فرض، DNS، NAT، زیرشبکه‌بندی، CIDR، IPv6، پشته دوگانه، تونل زنی) • پیاده سازی TCP/IP در محیط خط فرمان (کار با ipconfig، ping، netstat، nbtstat، tracert، pathping، ftp، nslookup، netsh) • سرویس‌های شبکه (DNS، DHCP، RRAS، WINS، IPSec) • شبکه‌های WAN (مسیریابی استاتیک و دینامیک، سوئیچینگ بسته، فریم رله، ATM، T1، OCx، DSL) • زیرساخت‌های شبکه و امنیت شبکه (اینترنت، اینترانت، اکسترانت، دیوارهای آتش، VPN، DMZ، اسکن کردن پورت‌ها با Nmap)

157,500 تومان 175,000 تومان
(2 امتیاز)
TCP/IP گام اول
علی مختارپور

اين كتاب به زباني ساده اصول TCP/IP را توضيح مي‌دهد تا براي همه قابل يادگيري باشد. در اين كتاب، درباره بسته‌بندي داده براي انتقال، شبكه‌هاي باز، مدل‌هاي مرجع و بدنه‌هاي استاندارد مطالبي را خواهيد آموخت. ساختار پروتكل TCP/IP را خواهيد شناخت و اجزاء آن، وظايف و كاربردهاي آنها را ياد مي‌گيريد. اين كتاب به شما براي درك قوانين TCP/IPكمك خوهد كرد.

157,000 تومان 175,000 تومان
(12 امتیاز)
آموزش هک برای مبتدی‌ها
علی اصغر جعفری لاری

این کتاب، که با نثری جذاب و شیرین نگاشته شده است، دریچه‌ای فراروی علاقه‌مندان به دنیای هک و نفوذگری می‌گشاید. با به‌کاربردن تکنیک‌ها و روش‌های ارائه شده در کتاب، و پی بردن به قدرت واقعی هک، انگیزه‌‌ی شما برای فراگیری هرچه بیشتر این دانش، دوچندان خواهد شد. افزون بر این، با یادگیری روش‌های ساده‌ی نفوذگری، از این پس تلاش خواهید کرد حفاظ امنیتی خود را در وب، قوی‌تر نمایید تا از چنگال نفوذگران دیگر در امان باشید.

153,000 تومان 170,000 تومان
(3 امتیاز)
امن‌سازی DNS Server در سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس
رحیمه خدادادی

اين كتاب نگاهي به مفاهيم اساسي DNS، ضعف‌ها و حفره‌هاي امنيتي DNS Server دارد كه ممكن است توسط هكرها مورد سوء استفاده قرار گيرد. همچنين راه‌كارهايي جهت امن‌سازي DNS Server ارائه مي‌دهد.

144,000 تومان 160,000 تومان
صوت بر روی IP گام اول (VOIP)
علی مختارپور

اين كتاب اولين مقدمه‌اي جهت ورود همه به شبكه‌هاي VoIP است. مفاهيم اين كتاب به زبان ساده توضيح داده شده است و بنابراين احتياج به دانش قبلي براي درك مفاهيم تكنولوژي توضيح داده شده نداريد. اگر شما با شبكه‌هاي داده كار مي‌كنيد، اگر شما با شبكه‌هاي تلفني كار مي‌كنيد، اگر شما كاربر خانگي هستيد كه مايل است بداند چگونه تكنولوژي VoIP مي‌تواند صورت حساب ماهانه‌اش را كاهش دهد و يا فقط دانستن مفاهيم VoIP براي شما جذابيت دارد، پس اين كتاب شماست!

117,000 تومان 130,000 تومان
صفحه: 1 - 3 از 3 (36 کتاب)