نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(3 امتیاز)
راهنمای سریع RTFM، فرمان‌ها و دستورهای Red Team برای هک و امنیت در ویندوز و لینوکس
محسن مصطفی جوکار

Red Team یک گروه مستقل است که سازمان‌ها را برای بهبود وضعیت امنیتی، به چالش می‌کشد. جامعه اطلاعاتی ایالات متحده (نظامی و غیرنظامی)، رد تیم‌هایی دارد که جایگزین‌های آینده را بررسی می‌کنند و مقالاتی را در مورد اینکه اگر آنها رهبران جهان خارجی بودند چه می‌کردند، می‌نویسند. کسب و کارهای خصوصی، به ویژه آنهایی که به عنوان پیمانکاران دولت/پیمانکاران دفاعی سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام می‌دهند مانند IBM ، SAICو سازمان‌های دولتی ایالات متحده مانند CIA، مدت مدیدی است که از رد تیم‌ها استفاده می‌کنند. این گروه، دارای یک کتابچه (چیت شیت) حاوی تمامی کدها و دستورهای لازم برای تست نفوذ و هک قاونمند خود هستند که ترجمه آن تقدیم شما میشود.

135,000 تومان 150,000 تومان
(43 امتیاز)
آموزش کاربردی تست نفوذ با Kali Linux
علیرضا عظیم زاده

خواندن این کتاب برای کسانی مفید خواهد بود که با مباحث Network+ و سیستم‌عامل‌های لینوکسی آشنایی دارند. همچنین افرادی که می‌خواهند به صورت کاربردی و عملی دوره "تست‌نفوذ با کالی لینوکس" را فرا گیرند نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. مطالب مورد بحث در این کتاب شامل مثال‌های زیادی از کارهای عملی دوره‌های PWK ، CEH ، WiFu ، AWE و تشریح خط به خط دستورها می‌باشد. به‌گونه‌ای که خواننده این کتاب توانایی کار عملی در پروژه‌های مربوط به دوره‌های نام برده در بالا را کسب نماید. مطالب این کتاب به صورت کاملا ساده و همراه با تصاویر و آخرین تغییرات در ابزارها تشریح شده است که نیاز دانشجویان را برای یادگیری کاربردی چــهار دوره‌ نام برده شده در بالا را بر طرف می‌نماید. همچنین در نگارش این کتاب اطلاعات فنی و تجربی بسیاری که برای یادگیری آنها نیاز به چند سال تجربه می‌باشد گنجانده شده است. پیشنهاد می‌شود که خوانندگان، هر فصل را یکبار تا پایان بخوانند و سپس بهترین روش را برای یادگیری انتخاب کنند. به نکات، اخطارها و پیشنهادهایی که در فصل‌ها به آن اشاره شده است دقت نمایید. هرگونه ایراد یا خطای فنی در کتاب را به ایمیل نویسنده (ali.azimzadeh70@gmail.com) با موضوع "کتاب کالی لینوکس" ارسال فرمایید.

26,100 تومان 29,000 تومان
(2 امتیاز)
مدل‌سازی تهدیدها، راهکاری برای مبارزه با بدافزارها و تأمین امنیت سایبری
مهدی احمدی

• مقدمهای بر امنیت شبکه و اطلاعات • بررسی بدافزارها در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات • معرفی روش‌های اعمال نفوذ و ایجاد تهدیدهای امنیتی • پدافند غیر‌عامل، راهکاری برای مقابله با تهدیدها • به‌کارگیری تست‌نفوذ در کشف آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدها • مدل‌سازی تهدیدها، راهکاری برای مقابله با بدافزارها

29,000 تومان
صفحه: 1 - 3 از 3 (27 کتاب)