نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(2 امتیاز)
TCP/IP گام اول
علی مختارپور

اين كتاب به زباني ساده اصول TCP/IP را توضيح مي‌دهد تا براي همه قابل يادگيري باشد. در اين كتاب، درباره بسته‌بندي داده براي انتقال، شبكه‌هاي باز، مدل‌هاي مرجع و بدنه‌هاي استاندارد مطالبي را خواهيد آموخت. ساختار پروتكل TCP/IP را خواهيد شناخت و اجزاء آن، وظايف و كاربردهاي آنها را ياد مي‌گيريد. اين كتاب به شما براي درك قوانين TCP/IPكمك خوهد كرد.

157,000 تومان 175,000 تومان
(1 امتیاز)
امنیت شبکه گام اول
علی مختارپور

اين كتاب اصول اوليه امنيت شبكه را با زبان ساده توضيح داده، كه براي همه قابل فهم است. اين كتاب شما را به گردش هدايت مي‌كند كه تكنولوژي‌هاي اصلي كنترل امنيت شبكه را به شما آموزش مي‌دهد. اگر به دنبال راهي براي برداشتن اولين قدم به دنياي امنيت شبكه يا علاقمند به دانستن اين هستيد كه تكنولوژي‌هاي امنيتي شبكه چطور كار مي‌كنند، اين كتاب براي شماست!

198,000 تومان 220,000 تومان
(1 امتیاز)
روتر و ارتباطات بین شبکه‌ای
مجید اسدپور

اين کتاب به مفاهيم و پياده‌سازي روتر و مسيريابي (Routing) در شبـکه‌هاي LAN و WAN ميپردازد. علاوه بر مسيريابي، مطالبـي همچــون NAT،Access-List و تکنولوژيهاي WAN نيز در اين کتاب آمده است. پياده‌سازي، روي سوييچ‌هاي مبتني بر CISCO انجام شده است. مطالب اين کتاب، سر فصل‌هاي CCNA Routing را پوشش ميدهد. مالتيمدياي صوتي و تصويري همراه كتاب، شامل پياده‌سازي سناريوهاي مشابه، از جمله مباحث CCNA، CCNP Switch و CCNP Route است كه مکمل بسيار مناسبي براي علاقمندان به يادگيري شبکه‌هاي کامپيوتري است. مخاطبين اصلي كتاب، كارشناسان و مديران شبكه و همچنين دانشجويان كامپيوتر مي‌باشند.

30,600 تومان 34,000 تومان
صوت بر روی IP گام اول (VOIP)
علی مختارپور

اين كتاب اولين مقدمه‌اي جهت ورود همه به شبكه‌هاي VoIP است. مفاهيم اين كتاب به زبان ساده توضيح داده شده است و بنابراين احتياج به دانش قبلي براي درك مفاهيم تكنولوژي توضيح داده شده نداريد. اگر شما با شبكه‌هاي داده كار مي‌كنيد، اگر شما با شبكه‌هاي تلفني كار مي‌كنيد، اگر شما كاربر خانگي هستيد كه مايل است بداند چگونه تكنولوژي VoIP مي‌تواند صورت حساب ماهانه‌اش را كاهش دهد و يا فقط دانستن مفاهيم VoIP براي شما جذابيت دارد، پس اين كتاب شماست!

117,000 تومان 130,000 تومان
سوئیچ و شبکه‌های LAN
مجید اسدپور

اين کتاب به مفاهيم و پياده‏سازي سوئيچ و ويژگيهاي آن در شبکه‏هاي LAN ميپردازد. پياده‏سازي، روي سوئيچ‏هاي مبتني بر CISCO انجام شده است. مطالب اين کتاب سرفصل‌هاي CCNA Switch و تا حدودي CCNP Switch را پوشش ميدهد. در پايان کتاب، پروسه کامل پياده‌سازي شبکه‌هاي LAN در مقياس Campus مرور ميگردد. مالتيمدياي همراه كتاب، شامل پياده‌سازي سناريوهاي مشابه، از جمله مباحث CCNA ،CCNP Switch و CCNP Route است كه مکمل بسيار مناسبي براع علاقمندان به يادگيري شبکه‌هاي کامپيوتري است. مخاطبين اصلي کتاب، كارشناسان و مديران شبكه و همچنين دانشجويان كامپيوتر مي‌باشند.

162,000 تومان 180,000 تومان
امنیت پست الکترونیکی
سیدحسین رجاء

از ويژگي‌هاي اين كتاب، ارائه روشي نوين براي ارزيابي مخاطرات پست الكترونيكي و نيز، ايمن‌سازي مخاطرات پست الكترونيكي، بر اساس نوع سازمان مي‌باشد. مقالات متعددي بر اساس اين كتاب، در همايش‌ها و مجلات از سوي نويسنده ارائه شده و به چاپ رسيده است. مخاطبين اصلي كتاب، كارشناسان پست الكترونيكي، كارشناسان امنيت، مديران شبكه، دانشجويان نرم‌افزار، متخصصين لينوكس و عاقه‌مندان به حوزه پست الكترونيكي مي‌باشند.

18,000 تومان 22,000 تومان
راه‌کارهای مجازی‌سازی در شبکه
محمد رضا نیکو کلام

اين كتاب، نخستين مجموعه در خصوص مجازي‌سازي شبكه در ايران مي‌باشد كه در آن سعي شده است با نگاهي تخصصي به اين تكنولوژي، باعث كاهش هزينه‌ها و افزايش سطح كارايي سيستم‌ها در حوزه‌هاي گوناگون فن‌آوري اطلاعات گردد. اميد است اين پيش درآمد، آغازي مناسب جهت تحقيق و ارتقاء سطح علمي دانشجويان و محققين در اين حوزه علمي باشد.

18,000 تومان 23,000 تومان
(3 امتیاز)
امن‌سازی DNS Server در سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس
رحیمه خدادادی

اين كتاب نگاهي به مفاهيم اساسي DNS، ضعف‌ها و حفره‌هاي امنيتي DNS Server دارد كه ممكن است توسط هكرها مورد سوء استفاده قرار گيرد. همچنين راه‌كارهايي جهت امن‌سازي DNS Server ارائه مي‌دهد.

144,000 تومان 160,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع کاربردی SharePoint 2010
امیر حسن رحیمیان

35,100 تومان 39,000 تومان
شبکه های بی سیم گام اول
علی مختارپور

اين كتاب به زباني ساده اصول شبكه‌هاي بي‌سيم (Wireless) را توضيح داده تا براي همه ما قابل يادگيري باشد. اين كتاب شما را در تور شبكه‌هاي بي‌سيم راهنمايي مي‌كند تا اصول كاركرد شبكه‌هاي بي‌سيم را ياد بگيريد. اگر در جستجوي راهي براي برداشتن اولين گام در راه‌اندازي شبكه‌هاي بي‌سيم و شناخت و عملكرد آنها هستيد و يا تنها علاقمند به دانستن در مورد اين تكنولوژي هستيد، پس اين كتاب براي شماست!

117,000 تومان 130,000 تومان
(1 امتیاز)
شبکه های کامپیوتری گام اول
علی مختارپور

اين كتاب اصول شبكه‌هاي كامپيوتري را به زباني ساده كه براي همه ما قابل يادگيري باشد، توضيح مي‌دهد. نام كتاب شما را در سفري كه در آن با تكنولوژي انتقال اطلاعات در شبكه‌ها و اينترنت آشنا مي‌شويد، راهنمايي مي‌كند. اگر به دنبال مقدمه‌اي بر اصول شبكه و آشنايي با قوانين و تكنولوژي آن هستيد، و مي‌خواهيد اولين گام را براي ورود به دنياي وسيع شبكه‌هاي كامپيوتري برداريد، اين كتاب براي شماست!

350,000 تومان 390,000 تومان
آموزش شماتیک Microsoft SharePoint 2007
حسین یعسوبی

19,000 تومان 23,000 تومان
صفحه: 1 - 3 از 3 (36 کتاب)