نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(3 امتیاز)
مرجعی بر امنیت مبتنی بر + Security
مجید داوری دولت آبادی

اين كتاب تا حد امكان سعي كرده است تا پرسنل يك سازمان را هرچه بيشتر با اصول امنيتي و امن‌سازي سيستم‌ها و شبكه‌هاي كامپيوتري آشنا سازد و به آنها درخصوص جديدترين حملات و آسيب‌پذيري‌هاي موجود در سطح سيستم‌ها و شبكه‌ها آگاهي‌هاي لازم را ارائه نمايد. اين كتاب به‌عنوان يك مرجع براي دوره‌هاي پايه‌اي امنيت شبكه ارائه شده است. در واقع +Security، يكي از دوره‌هاي پايه‌اي و اساسي علم امنيت اطلاعات و شبكه‌هاي كامپيوتري مي‌باشد كه يك كارشناس شبكه بايستي به اصول و مفاهيم آن اشراف كامل داشته باشد. دانستن مفاهيم پايه‌اي علم امنيت براي يك كارشناس و مدير فناوري اطلاعات، مهم و ضروري مي‌باشد.

340,000 تومان 380,000 تومان
(11 امتیاز)
مهندسی معکوس برای مبتدیها
محسن مصطفی جوکار

به جرات میتوان گفت که مهندسی معکوس، مهم‌ترین و سخت‌ترین فیلد در امنیت است. به دلیل دانش بالایی که برای یادگیری این تخصص نیاز است متاسفانه نمی‌توان کتابی از پایه نوشت که تمام مفاهیم را دربرگیرید؛ اما نویسنده اصلی این کتاب تلاش کرده است که از ابتدا این تکنیک را برای شما شرح دهد. نکته مهم در مورد این کتاب این است که رایگان بوده و روز به روز به مفاهیم آن افزوده می‌شود و با کمی جست‌وجو در اینترنت متوجه خواهید شد که نخستین کتابی است که تمام متخصصان امنیت به شما پیشنهاد می‌کنند. نویسنده در این کتاب با انجام آزمایش‌های عملی مانند شکستن قفل دانگل یا دستکاری کردن برنامه‌ها و بازی‌ها، این تکنیک را برای شما جالب و یا شاید هم اشتیاق شما را برای یادگیری آن بیشتر کرده است. در این کتاب مثال‌های زیادی را خواهید دید و حتی یک وب‌سایت مجزا هم به تمرین‌های کتاب اختصاص داده شده است. گفتنی است که این کتاب با اخذ مجوز رسمی از نویسنده، ترجمه شده است.

693,000 تومان 770,000 تومان
(3 امتیاز)
نگاه عمیق به بسته های شبکه با استفاده از Wireshark
محسن مصطفی جوکار

- تجزیه و تحلیل بسته‌ها و مبانی شبکه - مقدمه ای بر Wireshark - کار با بسته‌های گرفته شده و پروتکل‌های رایج - ویژگیهای پیشرفته Wireshark - سناریوهای مربوط به عیب‌یابی شبکه - Tshark

160,000 تومان 180,000 تومان
صفحه: 1 - 3 از 3 (27 کتاب)