نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(2 امتیاز)
مرجع آموزشی Autocad 2012
عبدالرضا عدنانی

20,000 تومان 22,000 تومان
مرجع آموزشی Corel Draw
لیلا نظری

اين کتاب به‌عنوان يک مرجع آموزشي جامع براي طراحان و گرافيست‌ها، در تمامي سطوح مبتدي، متوسط و پيشرفته است و علاوه‌بر پوشش تمامي دستورات به‌صورت جامع، به شرح نکته‌هايي در جهت سهولت و سرعت کار با نرم‌افزار کورل دراو ميپردازد. همچنين تمامي زوايا و کاربردهاي مختلف نرم‌افزار کورل نيز به تفصيل و به زباني ساده ارائه شده است.

106,200 تومان 118,000 تومان
(4 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CC
محمد اسماعیلی هدی

• رتوش تصاویر قدیمی و رنگی کردن عکس‌ها • متحرک‌سازی و طراحی تصویر برای صفحات وب • تکنیک‌های ایجاد تصویر سه‌بعدی • ایجاد جلوه‌های ویژه • شناخت و روانشناسی رنگ‌ها • بررسی اصول چاپ و آماده‌سازی تصویر • کار با تصاویر Camera Raw

28,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CS 5
محمد اسماعیلی هدی

13,050 تومان 14,500 تومان
(1 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CS6
محمد اسماعیلی هدی

"اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي و كاربردي براي همه علاقمندان به گرافيك كامپيوتري تدوين گرديده است. اين كتاب، نياز طيف وسيعي را كه به نوعي با تصوير سر و كار دارند، پوشش مي‌دهد؛ به طوري كه مي‌تواند به‌عنوان يك مرجع آموزشي، مورد استفاده گرافيست‌ها، عكاسان، طراحان وب، برنامه‌نويسان، دانشجويان و همه افراد علاقمند قرار گيرد. همچنين آموزش با زبان ساده و گام به گام هر قسمت از مباحث كتاب، باعث مي‌شود تا افراد مختلف، با هر سطح علمي بتوانند از اين كتاب استفاده نمايند."

20,700 تومان 23,000 تومان
(14 امتیاز)
مرجع آموزشی برنامه‌نویسی ASP.NET 4.5 در C# (از مبتدی تا پیشرفته)
سید منصور عمرانی

این کتاب مجموعه‌ی کاملی از آموزش‌هاست که در قالب 26 فصل به طور جامع، فناوری ASP.NET Web Forms را در جدیدترین نسخه‌ی فعلی آن یعنی ASP.NET 4.5 به زبان #C به شما آموزش می‌دهد. همان‌گونه که از نام کتاب بر مي‌آيد سير آموزشي آن «از مبتدی تا پیشرفته» است. به گونه‌ای که حتی با کمترین آشنایی با برنامه‌نویسی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و در پايان، به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای که با همه‌ي قابلیت‌ها و امکانات ASP.NET Web Forms آشنا است، تبدیل شوید. تمام فصل‌های کتاب با مثال‌های عملی همراه است که سورس‌کُد آنها از سایت انتشارات پندارپارس قابل دانلود است. مترجم در ترجمه‌ی کتاب سعی نموده متن کتاب تا جای ممکن روان و خوانا باشد و در عین حال به تناسب، توضیح‌ها و اشاره‌هایی را در پاورقی بيان داشته که حاوی نکته‌های فنی مفیدی است.

117,000 تومان 130,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع کاربردی SharePoint 2010
امیر حسن رحیمیان

35,100 تومان 39,000 تومان
(15 امتیاز)
مرجع کامل ASP.NET MVC 5.2
بهروز راد

مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگ ترین و مطــرح ترین شرکت هــا در تولیـد و ایجاد بسترهای مورد نیاز برای توسعه گران، با توجه مطلوب به نقش پُر رنگ وب، شرکتی پیشتار در ارائه ی ابزارها و بسترهای لازم برای تولید برنامه های مبتنی بر وب است. ASP.NET MVC، جدیدترین فریمورکی است که با توجه کامل به امکان استفاده از جدیدترین استانداردهای وب، قابلیت سفارشی سازی، و مفاهیم واقعی پروتکل HTTP، توسط مایکروسافت عرضه شده است و هر روز بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. در این کتاب تلاش شده است تا خواننده با همه ی ابعاد این فریمورک آشنا شده و در پایان بتواند به عنوان یک متخصص ASP.NET MVC شناخته شود.

440,000 تومان 490,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع کامل Excel 2019 - جلد 2- اکسل پیشرفته
حسین یعسوبی

324,000 تومان 360,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع کامل Microsoft Excel 2010 (پیشرفته) جلد 2
حسین یعسوبی

این کتاب، شما را به اعماق اقیانوس اکسل می‌برد. در این سفر، مثال‌های بی‌شماری به‌یاری شما می‌آید. صدها نکته و ترفند نهفته در آن، دست شما را می‌گیرد تا از مسیر اصلی منحرف نشوید. طی روزهایی که در این سفر به‌سر می‌‌برید، دیدگاه‌تان نسبت به آنچه پیش‌تر، از اکسل در ذهن خود داشتید دگرگون می‌شود و خواهید یافت که، چگونه کارهای تکرارپذیر، برنامه‌ریزی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و تحلیل‌های چگونه می‌شود اگر چنان کنم را به‌ دستان پرتوان اکسل بسپارید و تنها بنشینید و نتیجه را تماشا کنید.

20,700 تومان 23,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع کامل Microsoft Excel 2010 (مقدماتی تا پیشرفته) جلد 1
حسین یعسوبی

اگر به دنبال كتابي هستيد كه اكسل، اين ابزار همه كاره‌ي اداري را به ساده‌ترين زبان ممكن به شما آموزش دهد، وسواس به خرج ندهيد، اين بهترين گزينه‌ي انتخابي شماست. چرا كه اكسل را در هر سطحي از دانش كامپيوتري كه باشيد، از پايه به شما آموزش مي‌دهد و تا سطح پيشرفته، از شما، يك اكسل‌كار حرفه‌اي مي‌سازد. از يعسوبي نيز تاكنون چهار عنوان كتاب درباره‌ي اكسل به چاپ رسيده است و بيش از چهل عنوان كتاب آموزش كامپيوتر، در كارنامه‌ي ترجمه و تأليف خود دارد.

20,700 تومان 23,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع کامل Word 2010
حسین یعسوبی

در اين كتاب، كوشش كرده‌ايم بيشتر ريزه‌كاري‌هاي نرم‌افزار واژه‌پرداز Word را در قالب تمرين‌هاي گام به گام آموزش دهيم. آموخته‌هاي نگارنده در صفحه‌آرايي ده‌ها كتاب و نيز هر آنچه براي تايپ و صفحه‌آرايي كتاب ازم است، به‌سادگي به خواننده منتقل مي‌گردد. ويژگي بارز كتاب، بخش ”بررسي لغزش‌هاي نگارشي در زبان پارسي” است كه به چگونگي درست‌نويسي و به‌كاربردن واژگان پارسي در نوشتار، كمك شاياني مي‌نمايد.

50,000 تومان 55,000 تومان
صفحه: 1 - 4 از 4 (43 کتاب)