نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(1 امتیاز)
مرجع کاربردی SharePoint 2010
امیر حسن رحیمیان

35,100 تومان 39,000 تومان
(14 امتیاز)
مرجع آموزشی برنامه‌نویسی ASP.NET 4.5 در C# (از مبتدی تا پیشرفته)
سید منصور عمرانی

این کتاب مجموعه‌ی کاملی از آموزش‌هاست که در قالب 26 فصل به طور جامع، فناوری ASP.NET Web Forms را در جدیدترین نسخه‌ی فعلی آن یعنی ASP.NET 4.5 به زبان #C به شما آموزش می‌دهد. همان‌گونه که از نام کتاب بر مي‌آيد سير آموزشي آن «از مبتدی تا پیشرفته» است. به گونه‌ای که حتی با کمترین آشنایی با برنامه‌نویسی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و در پايان، به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای که با همه‌ي قابلیت‌ها و امکانات ASP.NET Web Forms آشنا است، تبدیل شوید. تمام فصل‌های کتاب با مثال‌های عملی همراه است که سورس‌کُد آنها از سایت انتشارات پندارپارس قابل دانلود است. مترجم در ترجمه‌ی کتاب سعی نموده متن کتاب تا جای ممکن روان و خوانا باشد و در عین حال به تناسب، توضیح‌ها و اشاره‌هایی را در پاورقی بيان داشته که حاوی نکته‌های فنی مفیدی است.

117,000 تومان 130,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CS6
محمد اسماعیلی هدی

"اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي و كاربردي براي همه علاقمندان به گرافيك كامپيوتري تدوين گرديده است. اين كتاب، نياز طيف وسيعي را كه به نوعي با تصوير سر و كار دارند، پوشش مي‌دهد؛ به طوري كه مي‌تواند به‌عنوان يك مرجع آموزشي، مورد استفاده گرافيست‌ها، عكاسان، طراحان وب، برنامه‌نويسان، دانشجويان و همه افراد علاقمند قرار گيرد. همچنين آموزش با زبان ساده و گام به گام هر قسمت از مباحث كتاب، باعث مي‌شود تا افراد مختلف، با هر سطح علمي بتوانند از اين كتاب استفاده نمايند."

20,700 تومان 23,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CS 5
محمد اسماعیلی هدی

13,050 تومان 14,500 تومان
(4 امتیاز)
مرجع آموزشی Photoshop CC
محمد اسماعیلی هدی

• رتوش تصاویر قدیمی و رنگی کردن عکس‌ها • متحرک‌سازی و طراحی تصویر برای صفحات وب • تکنیک‌های ایجاد تصویر سه‌بعدی • ایجاد جلوه‌های ویژه • شناخت و روانشناسی رنگ‌ها • بررسی اصول چاپ و آماده‌سازی تصویر • کار با تصاویر Camera Raw

28,000 تومان
مرجع آموزشی Corel Draw
لیلا نظری

اين کتاب به‌عنوان يک مرجع آموزشي جامع براي طراحان و گرافيست‌ها، در تمامي سطوح مبتدي، متوسط و پيشرفته است و علاوه‌بر پوشش تمامي دستورات به‌صورت جامع، به شرح نکته‌هايي در جهت سهولت و سرعت کار با نرم‌افزار کورل دراو ميپردازد. همچنين تمامي زوايا و کاربردهاي مختلف نرم‌افزار کورل نيز به تفصيل و به زباني ساده ارائه شده است.

106,200 تومان 118,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع آموزشی Autocad 2012
عبدالرضا عدنانی

20,000 تومان 22,000 تومان
(1 امتیاز)
قدرت برنامه نویسی با VBA در Excel 2019، جلد 2
حسین یعسوبی

 جدول‌های Pivot Tables و تکنیک‌های پیشرفته VBA  کار با UserForm و ایجاد پنجره‌های سفارشی پیشرفته  ایجاد و استفاده از افزونه‌ها (Plug-ins)  ایجاد ریبون، منوهای میان‌بر، و Help سفارشی  آشنایی بیشتر با ماژول‌های کلاس  تعامل با برنامه‌های دیگر، استفاده از داده‌ها و فایل‌های خارجی

86,000 تومان 95,000 تومان
راهنمای کاربردی Ecotect Autodesk
حسین مدی

اين كتاب براي آشنايي و آموزش همه كاربراني است كه در حوزه فعاليت تخصصي خود، نيازمند تحليل شرايط محيطي هستند. در فصل‌هاي ابتدايي كتاب با روش‌هاي شبيه‌سازي ساختمان و بناهاي شهري آشنا شده و در ادامه، روش‌هاي تحليل حرارتي، آكوستيكي (آواشنودي)، و روشنايي و نحوه ارتباط اكوتكت با ساير نرم‌افزارهاي ترسيمي و تحليلي را خواهيد آموخت. در آخرين فصل نيز با كاربرد نرم‌افزار اكوتكت در تحليل حرارتي دو ساختمان اداري در تهران آشنا مي‌شويد.

190,000 تومان 220,000 تومان
راهنمای مدلسازی با نرم افزار ABAQUS
ضیائی

مطالعه اين كتاب براي دانشجويان و محققان رشته‌هاي مهندسي عمران و مهندسي مكانيك كه به شبيه سازي اجزاي محدود با استفاده از نرم‌افزار ABAQUS علاقمند هستند توصيه مي‌شود. اين كتاب مي‌تواند دانش پايه‌ي مدل‌سازي سازه‌هاي گوناگون را براي خواننده فراهم نمايد

34,000 تومان
راهنمای آموزشی فارسی تِک
حسن مجیدیان

موفقیت نرم‌افزار حروف‌چینی LaTeX سبب شده است تا بسیاری از نشریات علمی که در حوزه‌ی ریاضیات و رشته‌های وابسته به آن فعالیت می‌کنند، این نرم‌افزار را به‌عنوان یک استاندارد در حروف‌چینی مورد استفاده قرار دهند. فارسی‌تک یک نرم‌افزار حروف‌چینی موفق برای تایپ فارسی و بر پایه‌ی نسخه‌ی قدیمی LaTeX 2.09 است. فارسی‌تک با وجود رقیب سرسخت خود زی‌پرشین، که یک بسته‌ی نرم‌افزاری برای نسخه‌ی به‌روزتر LaTeX 3.0 است و در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته، هنوز کاربران فراوانی دارد. یکی از دلیل‌ها می‌تواند این باشد که کار با ویرایشگر دوزبانه‌ی فارسی‌تک در مقایسه با ویرایشگرهای رایج برای زی‌پرشین، بسیار آسان‌تر و کم‌دردسرتر است. همچنین قلم بسیار زیبا و بی‌مانند فارسی‌تک، بیشتر کاربران این نرم‌افزار را هنوز وفادار نگه داشته است. کتاب «راهنمای آموزشی فارسی‌تک» سعی دارد تا افزون بر خودآموز بودن، مرجع کاملی برای کابران فارسی‌تک باشد به‌گونه‌ای که برای انجام هر نوع کاری در حروف‌چینی، توضیحی مناسب ارائه دهد. درباره‌ی آموزش فارسی‌تک، تنها چند جزوه‌ی مختصر وجود دارد و کتاب «راهنمای آموزشی فارسی‌تک» تنها کتاب مدون در این زمینه است که حتی در بسیاری از موارد می‌تواند برای کاربران زی‌پرشین نیز سودمند باشد.

49,500 تومان 55,000 تومان
(10 امتیاز)
الگوهای طراحی در C# 5.0
سید منصور عمرانی

یکی از ابزارهای مهمی که یک برنامه‌نویس در اجرای یک پروژه‌ی نرم‌افزاری باید از آن بهره‌مند باشد، درک مفهومی به نام الگو و آگاهی از الگوهای رایج و اثبات شده است. الگوها، راه‌حل‌هایی انتزاعی هستند که بر اساس تجربیات گروه بیشماری از برنامه‌نویسان در طول سال‌های برنامه‌نویسی به‌دست آمده‌اند و درستی و اعتبار آنها، به اثبات رسیده است. الگوها دیدگاهی فراهم می‌کنند که برنامه‌نویسان با استفاده از آن می‌توانند خصوصیت‌هایی مانند قابلیت استفاده‌ی مجدد، آزمون‌پذیری و نگهداری‌پذیری را به شکل بهتری برای برنامه‌های خود فراهم کنند. در این کتاب تمام 23 الگوی GoF که معروف‌ترین الگوهای طراحی بوده و در کتاب ماندگار Design Patterns: Elements of Object-Oriented Software در اواخر سال 1994 معرفی شد، آموزش داده می‌شود. این کتاب با دو دیدگاه تحلیلی و کاربردی نوشته شده و مؤلف سعی نموده، وراي بحث نظری هر الگو، حاشیه‌ها و پیامدهای آن را به‌طور عملی‌تری بررسی کند و الگوها را در سکوی NET. به زبان #C با نگاهي به جدیدترین قابلیت‌های آنها آموزش بدهد و نقاط قوت و ضعف الگوها را بیان نماید.

285,000 تومان 320,000 تومان
صفحه: 1 - 4 از 4 (43 کتاب)