نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(8 امتیاز)
مرجع کامل تست نفوذ و مهندسی معکوس نرم‌افزارها با OllyDbg
مجید زاده‌رستم

مروری بر OllyDbg و اجزاي آن- آشنایی با زبان اسمبلی و اصول کار اشكال‌زداها در ویندوز- انواع نقاط توقف و نحوه‌ي كار آنها- اجراي گام‌به‌گام (Single-step) و روش‌هاي ديگر اجرا- آشنايي با نحوه‌ي نوشتن و ارزيابي عبارت‌ها- نحوه‌ي نوشتن پلاگين‌ها و توضيح كامل پلاگين OllyScript- اشکال‌زدایی DLLهای مستقل

261,000 تومان 290,000 تومان
(7 امتیاز)
تست نفوذپذیری شبکه‌های بی‌سیم با Back Track 5
سید عنایت‌اله علوی

شبکه‌های بی‌سیم در جهان امروز در همه جا حاضر هستند. اگرچه بی‌سیم باعث می‌شود که زندگی فوق‌العاده آسان شود و به ما قدرت تحرک بالایی می‌دهد، خطرهایی هم به همراه دارد. این کتاب با هدف کمک به خواننده برای درک ناامنی‌های مرتبط به شبکه‌های بی‌سیم و چگونگی هدایت تست‌های نفوذ برای یافتن و جلوگیری از آن‌ها نوشته شده است. این کتاب برای کسانی که تمایل به بررسی امنیتی شبکه‌های بی‌سیم دارند و همیشه خواستار راهنمای عملی گام به گام بوده‌اند لازم و ضروری است. نکته‌ای که می‌توان به عنوان امتیاز این کتاب به آن اشاره نمود عدم نیاز به دانش بالا در مورد مباحث شبکه است. توضیحات گویا به همراه تصاویر فراوان، راهنمای شما در طول مثال‌های این کتاب خواهد بود.

11,700 تومان 13,000 تومان
(1 امتیاز)
امنیت شبکه گام اول
علی مختارپور

اين كتاب اصول اوليه امنيت شبكه را با زبان ساده توضيح داده، كه براي همه قابل فهم است. اين كتاب شما را به گردش هدايت مي‌كند كه تكنولوژي‌هاي اصلي كنترل امنيت شبكه را به شما آموزش مي‌دهد. اگر به دنبال راهي براي برداشتن اولين قدم به دنياي امنيت شبكه يا علاقمند به دانستن اين هستيد كه تكنولوژي‌هاي امنيتي شبكه چطور كار مي‌كنند، اين كتاب براي شماست!

198,000 تومان 220,000 تومان
صفحه: 1 - 2 از 2 (15 کتاب)