نمایش محتوای اصلی
در حال بارگذاری ...
Search
سبد خرید (0)
فیلترها
(3 امتیاز)
برنامه‌نویسی Android از مبتدی تا پیشرفته
سید علیرضا قمصری جوینانی

در این کتاب به‌صورت گام به گام با نکات مربوط به برنامه‌نویسی برای سیستم‌عامل آندروید آشنا شده و در نهایت قادر خواهید شد برنامه خود را به‌صورت تجاری ارائه دهید. تولید واسط کاربر، کار با پایگاه داده، تعامل با برنامه‌های موجود در ابزار و همچنین ارتباط با دنیای خارج، از طریق ارسال و دریافت پيامك، ايميل، وب‌سرویس و همچنین اینترنت، همگی به‌صورت عملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. نکته‌ای که می‌توان به‌عنوان امتیاز این کتاب به آن اشاره نمود عدم نیاز به دانش بالا در مورد زبان برنامه‌نویسی جاوا است. توضیحات گویا به همراه تصاویر فراوان، راهنمای شما در طول مثال‌های این کتاب خواهد بود.

24,300 تومان 27,000 تومان
(6 امتیاز)
مرجع آموزشی PHP & MySQL (از مقدماتی تا پیشرفته)
مسلم افراشته مهر

این کتاب که سال‌ها به‌عنوان جزوه‌ی درسی برای درس‌های طراحی صفحات وب و برنامه‌نویسی مبتنی بر وب توسط مؤلف در دانشگاه‌های گوناگون تدریس شده است، می‌تواند به‌عنوان کتاب اصلی برای این درس‌ها استفاده گردد. چراکه با نگاهی کاربردی، مفاهیم زبان PHP را به‌صورت گام به گام از مقدماتی تا پیشرفته معرفی می‌کند. آموزه‌های این کتاب، برای کاربرانی که کوچک‌ترین دانشی در طراحی وب ندارند مفید است و نیز کاربران حرفه‌ای می‌توانند از آن به‌عنوان مرجع اصلی استفاده نمایند. پروژه‌های ارائه شده، همچون پایگاه‌داده‌ی فروشگاه اسباب‌بازی، سیستم ثبت‌نام، تجارت الکترونیکی و ایجاد شمارنده، ویژگی کاربردی بودن کتاب را در کنار مرجع بودن آن، آشکار می‌سازد.

26,100 تومان 29,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع آموزشی برنامه‌نویسی به زبان C# 2010 با نگاهی به تازه‌های C# 2012 (جلد2)
نادر نبوی

کتاب، با استفاده از مثال‌ها و پروژه‌های عملی، خواننده را با روش‌های کلیدی برنامه‌نویسی پیشرفته به زبان #C آشنا می‌سازد و در این مسیر، تلاش می‌کند که جنبه‌های جدید برنامه‌نویسی به این زبان در نگارش 2012 ویژوال استدیو را پوشش دهد. در چند فصل آغازین، سعی شده است که دانشجو در کار با پایگاه‌های داده، با استفاده از روش‌های مختلف و به‌ویژه Entity Framework و Linq، مهارت کافی به‌دست آورد و با تکنیک‌های متفاوت مقیدسازی کنترل‌ها به داده‌ها آشنا شود. به این ترتیب، در فصل پایانی کتاب با معماری مهم مبتنی بر سرویس SOA با استفاده از WCF آشنا می‌شود که در همه‌ی فن‌آوری‌های جدید برنامه‌نویسی .NET از جمله WPF و SilverLight کاربرد دارد.

85,000 تومان 95,000 تومان
(6 امتیاز)
مرجع کامل Entity Framework 4.1
بهروز راد

با افزايش روز افزون نيازهاي نرم‌افزاري شركت‌ها، نياز به ابزارهايي كه توليد كد در لايه‌ي دسترسي به داده‌ها را تسهيل بخشد به شدت احساس مي‌گردد. Entity Framework به‌عنوان راه‌حل استراتژيك مايكروسافت، بدين منظور معرفي و مورد توجه بسياري از توسعه‌گران قرار گرفته است. در اين كتاب با جنبه‌هاي مختلف Entity Fremework و قابليت‌هاي فراوان آن آشنا خواهيد شد

50,000 تومان 55,000 تومان
(14 امتیاز)
مرجع آموزشی برنامه‌نویسی ASP.NET 4.5 در C# (از مبتدی تا پیشرفته)
سید منصور عمرانی

این کتاب مجموعه‌ی کاملی از آموزش‌هاست که در قالب 26 فصل به طور جامع، فناوری ASP.NET Web Forms را در جدیدترین نسخه‌ی فعلی آن یعنی ASP.NET 4.5 به زبان #C به شما آموزش می‌دهد. همان‌گونه که از نام کتاب بر مي‌آيد سير آموزشي آن «از مبتدی تا پیشرفته» است. به گونه‌ای که حتی با کمترین آشنایی با برنامه‌نویسی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و در پايان، به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای که با همه‌ي قابلیت‌ها و امکانات ASP.NET Web Forms آشنا است، تبدیل شوید. تمام فصل‌های کتاب با مثال‌های عملی همراه است که سورس‌کُد آنها از سایت انتشارات پندارپارس قابل دانلود است. مترجم در ترجمه‌ی کتاب سعی نموده متن کتاب تا جای ممکن روان و خوانا باشد و در عین حال به تناسب، توضیح‌ها و اشاره‌هایی را در پاورقی بيان داشته که حاوی نکته‌های فنی مفیدی است.

117,000 تومان 130,000 تومان
(2 امتیاز)
آموزش کاربردی CakePHP
محمد مرادی

با توجه به نیاز روزافزون جامعه اطلاعاتی که به‌صورت قابل تاملی در دهه گذشته به سمت وب متمایل شده است به نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی و نيز با تأکيد بر افزايش سرعت توليد آنها در کنار کيفيت و کارايي مورد نظر شيوه‌هاي سنتي توليد نرم‌افزار که توسعه دهندگان را با مسائل متعددي درگير مي‌کرد محبوبيت خود را از دست داده‌اند. ازين رو عصر جديد توسعه برنامه‌هاي کاربردي بر مبناي فريم ورک‌ها و کتابخانه‌هاي کد مورد توجه قرار گرفت. کتاب حاضر نيز به معرفي و تشريح مسائل مربوط به يکي از فريم ورک‌هاي مطرح زبان محبوب PHP پرداخته است. بدون ترديد مي‌توان عنوان کرد که اکثر قريب به اتفاق برنامه نويساني که استفاده از CakePHP را تجربه نموده‌اند در ادامه آن را به‌عنوان گزينه اول براي توسعه برنامه‌هاي کاربردي خود برگزيده‌اند.

85,000 تومان 95,000 تومان
(4 امتیاز)
مرجع آموزشی ASP.Net 4 (جلد1)
محمد اسماعیلی هدی

اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي براي همه علاقمندان به طراحي حرفه‌اي صفحات وب تدوين گرديده است. مباحث طرح شده، شامل ساخت ديناميك صفحات وب و كار با بانك اطلاعاتي به شكل كاربردي است. براي استفاده از كتاب، بايد با HTML و زبان #C آشنايي داشته باشيد. جلد دوم كتاب، حاوي مباحث پيشرفته كار با بانك اطلاعاتي، ساخت سايت‌هاي وب ASP.NET، امنيت و ساخت واسط كاربري حرفه‌اي است.

23,000 تومان
(2 امتیاز)
مرجع‌کامل Access 2010 به‌همراه VBA (جلد2)
حسین یعسوبی

90,500 تومان 95,000 تومان
(1 امتیاز)
برنامه‌نویسی وظیفه‌ای در .Net 4 & 4.5 با TPL و PLINQ
سید منصور عمرانی

اين كتاب به‌طور كلي به بحث برنامه‌نويسي چندنخي و برنامه نویسی موازي در چهارچوب كاري NET. مي‌پردازد. اجراي موازي، به‌ويژه در رابطه با عمليات I/O كه گلوگاه كُندي برنامه‌ها است، بسيار مهم است و از يخ‌زدن پنجره‌هاي برنامه جلوگيري كرده و پاسخ‌پذيري برنامه را افزايش مي‌دهد. در نتيجه كاربر، تجربه‌ي بسيار بهتري در كار با برنامه پيدا مي‌كند. پس از خواندن اين كتاب علاوه بر اينكه دانش خود را با جديدترين دستاورد NET 4.0. و NET 4.5. به روز مي‌كنيد، ديدگاه جديدي در برنامه‌نويسي پيدا خواهيد كرد. مهم‌ترين ويژگي كتاب اين است كه مباحث آن نظري نيست، بلكه كاربردهايي ارائه مي‌دهد كه مي‌توانيد آنها را به‌طور عملي در برنامه‌هاي خود به كار بريد و برنامه‌هايي بسيار سريع‌تر و كاربرپسندتر بنويسيد. از همه مهم‌تر برنامه‌هايي بنويسيد كه به طور خودكار مقياس‌پذير باشند و در هر سيستمي از بيشرين توان پردازش سخت‌افزار آن بهره ببرند.

260,000 تومان 290,000 تومان
(1 امتیاز)
مرجع‌کاربردی Flash CS5.5 به‌همراه Action Script 3
لیلا نظری

اين كتاب به‌عنوان يك مرجع آموزشي جامع براي طراحان و گرافيست‌ها، در تمامي سطوح مبتدي، متوسط و پيشرفته است و علاوه‌بر پوشش كامل نرم‌افزار فلش به‌صورت جامع، به آموزش كدنويسي در فلش و در محيط اكشن اسكريپت مي‌پردازد. همچنين تمامي اصول و روش‌هاي ايجاد انيميشن در فلش نيز به تفصيل در اين كتاب شرح داده شده است.

19,800 تومان 22,000 تومان
(1 امتیاز)
برنامه‌نویسی هوش مصنوعی با LISP
رضا مهدی هادی

زبان ليسپ يکي از قدرتمند‌ترين زبان‌‌ها در امر برنامه‌نويسي هوش‌ مصنوعي محسوب ميشود. اين زبان در سال 1958 توسط پرفسور جان‌مک‌کارتي طراحي و ابداع شد. از ويژگيهاي بارز آن ميتوان به قابليت نمادگرائي، شئ‌گرائي و محاسباتي آن اشاره کرد. کتاب حاضر، به‌عنوان يک کتاب آموزشي سعي دارد تا به‌صورت مقدماتي و با مثال‏هاي متعدد، اين زبان را در كنار دستورات کامل استاندارد CL به علاقمندان آموزش دهد.

190,000 تومان 220,000 تومان
صفحه: 1 - 6 از 6 (68 کتاب)